Încă nu v-ați verificat adresa de email
×
  1. Catawiki
  2. Licitații de fotografie
  3. Licitație Fotografică (Analog După 1960)

Licitație Fotografică (Analog După 1960)

Ed van Mil

Adjudecător Ed van Mil

Trimiteți mesaj

Ed van Mil

Expert Ed van Mil

Trimiteți mesaj

Se încheie azi începând cu 20:00 Se încheie azi începând cu @@TIME@@

Loturile mele favorite (Licitație Fotografică (Analog După 1960)) / Rezultatele căutării

Vizitați loturile mele favorite pentru a vizualiza toate loturile dvs. favorite.

close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!
close to reserve price!

Licitațiile de săptămâna aceasta

Licitație Fotografică (Analog După 1960)

O poză valorează cât o mie de cuvinte, iar o poză făcută cu un aparat clasic Nikon, Leica sau Mamiya poate valora chiar mai mult! Licitațiile noastre de fotografie se concentrează pe orice este legat de fotografie - în special fotografie analogă. Pe lângă aparate foto de colecție, alte loturi oferă fotografii de colecție, fotometre, trepiede și aparate de mărit. Așadar, dacă preferați să vă puneți pe treabă și să vă developați singur fotografiile, Catawiki va avea cu siguranță ceea ce căutați. Iar dacă vă interesează să oferiți propriul echipament la licitație, aveți grijă să aruncați o privire. Cu o mulțime de obiective, dagherotipuri și aparate foto cu reflexie în ofertă, Catawiki este un veritabil refugiu pentru amatorii de fotografie analogă. Descoperiți listările noastre excepționale și plasați ofertele dvs.! Cine știe ce aparat clasic splendid veți lua acasă.

Nu ratați nicio Licitație Fotografică (Analog După 1960)!

Primiți o listă săptămânală cu loturi prin e-mail

Rezultatele licitației anterioare

Toate licitațiile
×

Welcome back! Whilst you were away we added the functionality to view auctions and bid in pounds.

Blocat

Privilegiile dvs. de licitare au fost revocate din cauza unei plăți restante. Nu mai puteți plasa oferte.

Odată ce plata dvs. va fi procesată, privilegiile de licitare vă vor fi redate imediat. Vă rugăm să rețineți: dacă alegeți transferul manual, procesarea plății și redarea privilegiilor dvs. de licitare ar putea dura până la 2 zile lucrătoare. Prin urmare, recomandăm să folosiți una dintre metodele de plată directă disponibile pe ecranul nostru de plată.

Clic aici pentru a plăti

Nu mai ratați nici un obiect special!

Catawiki vinde la licitație 30.000 de obiecte speciale în fiecare săptămână. Lăsați-ne adresa dvs. de e-mail, iar noi vă vom trimite actualizări gratuite cu privire la obiectele noastre speciale și reducerile excelente.

Nu, nu mă interesează obiectele speciale sau reducerile